Handelsbetingelser, fragt & levering
Levering & returnering
Levering i DK
Vi bestræber os på at afsende varer indenfor 1-2 hverdage.
Skulle det ske ved en fejl, at de valgte vare ikke er på lager, vil du straks modtage en besked herom.
Du modtager en mail med track and trace nummer, når varen er afsendt fra vores lager.
Vi har ansvaret for ordren frem til leveringstidspunktet. Leveringstidspunktet er, når du får pakken i hænderne eller når du henter den i en pakkeshop. Hvis du har valgt at transportøren må sætte din pakke foran din bopæl, eller hvis du har valgt hjemmelevering med DAO, som leverer størstedelen af deres pakker om natten uden at ringe på, vil din pakke blive stillet foran din bopæl, hvorefter pakken anses som leveret. Herefter overgår risikoen for pakken til dig.
Transportøren vil i disse tilfælde tage et billede af pakken, når den er leveret foran din bopæl. Dette billede er vores bevis at pakken er blevet leveret korrekt på din adresse og derfor vil efterfølgende krav om mangelfuld levering blive afvist.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Du skal derfor inden 14 dage fra modtagelse give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal sendes til stineragborgshop@gmail.com. I din besked skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt ordre- eller fakturanummer.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig besked herom.
Hvis du ikke afhenter din pakke, og den derved bliver returneret til os trækker vi et gebyr på 49,00 DKK fra din ordre.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer ansvaret for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varen skal returneres i original emballage og uden tegn på at have været åben eller brud på evt. plombering.
Du bedes vedlægge ordrenummeret i pakken.
Hvis du vælger at sende varen retur, skal det ske til vores adresse nederst på siden.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Hvis varen har været åben (brud på plombering, eller lign.) betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke kan få købsbeløbet retur.
Vi anser åbne (brud på plombering) vare som værende uden handelsværdi og derfor vil forringelsen derfor vurderes til 99,99 %.
For at modtage hele købsbeløbet retur, må der derfor ikke åbnes eller brydes plombering på varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke leveringsomkostningerne, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Stine Ragborg
Classensgade 4, st tv
2100 København Ø
Vi modtager hverken pakker uden omdeling, til pakkeshops eller pakker sendt pr. efterkrav.
Bemærk at DAO leverer ikke til erhverv, så returpakker kan ikke sendes retur med DAO, så der skal anvendes enten GLS erhverv eller PostNord erhverv.

Sådan bestiller du
Udfyld formularen nedenfor og oplys i kommentarfeltet, det beløb du ønsker gavekortet på. Oplys ydermere hvem det er "til" & "fra", hvis du gerne vil have dette stående på derpå.
Herefter vil du modtage en mail eller SMS med betalingsinformation, og du vil hurtigst muligt få tilsendt dit gavekort, så snart pengene er gået igennem.
Kontaktformular
GAVEKORT Q&A

HVAD KAN GAVEKORTET BRUGES PÅ?
Gavekortet kan kun bruges til behandlinger i klinikken.
HVOR LÆNGE ER DET GYLDIGT?
Gælder 6 måneder fra købsdato.
HVORDAN INDLØSER MAN DET?
Du kan medbring gavekortet fysisk eller elektronisk til din behandling, da jeg skal bruge den lille kode der står på for at indløse det.
KAN GAVEKORTET BRUGES ONLINE?
Nej, det kan kun bruges i klinikken til behandlinger.
ANDET
Husk at tjekke dit spam-filter da det godt kan ende der når du bestiller det online.